الخميس، مايو 07، 2009

?!!!!!!

ماكونتش أعرف إني ممكن أسترجع مدونتي القديمة ؟!!!!!!

هناك 19 تعليقًا:

أخـت فـى الله يقول...

وانا برضة ما اعرفش..بحسبها بتتلغى للابد!!
وحشتينا يا ايمو :)))

إيمان الحسيني يقول...

ربنا يباركلك يا شيماء
:)

حبارير يقول...

ألف بركة يا شيخة

اوعي تتهوري تاني

المدونة ملك لينا معاكي

إيمان الحسيني يقول...

ربنا يكرمك ويعزك يا أخي الكريم

محمد حمدي يقول...

لا طبعا . كل حاجه ممكنه

واهلا بيكى .. بيتك ومطرحك

:)

الفقيرة إلى الله أم البنات يقول...

الحمد لله
ومعدتش تتعصبى على مدونتك بعد كده
محدش يضيع مجهود سنين ...وعلاقه مع الآخرين

وحشتينى يا ست البنات كلهم

إيمان الحسيني يقول...

Mohamed Hamdy شكرا جزيلا :)


أم البناتربنا يكرمك ويعزك
عارفة إني قصرت معاكي قوي امبارح
بس الأدوية هدتني فعلا

الطائر الحزين يقول...

ممكن طبعا بس لما الواحد يتهور مرمينش ابنه من البلكونة حتى لو كانت بينها وبين الارض درجة واحدة

لجين أبو الدهب يقول...

ما هى دى أحلى حاجة فى النت ..

إن بسهولة كل حاجة تتمسح ..

وبسهولة كل حاجة ترجع ..

سبحان الله .. لو كل الدنيا بالبساطة دى ..

بينى وبينك انا فرحانة برجوعها علشان انا بحب المدونة دى اوى ..

حمد لله على سلامتك وسطنا ..

ومش تسينا تانى ..

دمتِ بخير حبيبتى ..

محمد يقول...

الحمدلله

ليست كل الخطوات في حياتنا يمكن أن نستدركها.

نحمد الله على قرار عودتك..

كان لي مدونة على الوورد بريس وحذفتها.. ولا أستطيع إعادتها.. ربما تستطيعي المساعدة.

جزاك الله خيرا
:)

إيمان الحسيني يقول...

أخي الكريم الطائر الحزين
لُجين الحبيبة
أخي الكريم وضاح
جزاكم الله جميعا خير الجزاء

أخ وضاح أنا كنت باشوف المدونات إللي أنا مشتركة فيها
وأنا عاملة إخفاء لمدونة واحدة بس
فوجئت إنهم اتنين
فتحتهم لقيت المدونة القديمة مودودة ومكتوب جنبها :
undelete

فهمتي بقى يا لُجين معنى إنها الحاجة الوحيدة إللي باقدر أتحكم فيها في حياتي

أخي الطائر الحزين مشكلتي إني باتعمال مع المدونة على إنها مدونة وبس ... مش بَشر

يا مراكبي يقول...

وده خبر كويس جدا

مبروك عودة المدونة وعودتك إنتي كمان

إيمان الحسيني يقول...

الله يبارك فيك يا مراكبي

koketa يقول...

اهلا بعودتك اختى

الفقيرة إلى الله أم البنات يقول...

ايمان
انت مش مقصره معاى خالص
انا بحبك ومقدره ظروفك ومقدره مزاجك الفنى
مهو الفنانين عندهم مزاج عالى
ايمان بحبك زى مانت ...متعتذريش عن نفسك لانك يا اختى الصغيرة غاليه على قلبى جدا" وزى ما انت
واياك تتهورى على مدونتك تانى
انت حرة
ويلا بقى اتحفينا
عاوزة ااقولك يا ايمان
اعملى مدونه تعلمى الناس الفوتوشوب
بس ابوس راسك بلاش توائيع على النت

إيمان الحسيني يقول...

koketaتسلمي يا ست البنات


أم البنات تصدقي اتضح إن التوائيع بقيت مواد محظور استخدامها ؟!!!

ربي يسعدك يا ست الكل
انتي وأهل بيتك كلهم
اللهم آمين

! Eslam ! يقول...

حمد لله بس

بس اووووووووعى تعملى كدة تانى

ربنا يكرمك يا طعمة اخت على حق

غير معرف يقول...

فعلا بنت مصرية مسلمة جدعة
شرفت بالمرور الى مدونتك الرائعة واسعدني التجول بين اروقتها
تحياتى لكي
ياسر ابو الريش
كاتب ومحرر صحفي
www.7air.blogspot.com
www.ypress.blogspot.com
fnar555@yahoo.com

logical Hallucination يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته،،

الحمدلله على السلامة...
عودة سالمة ان شاء الله
الله يديم المعرفةان شاء الله
هناك أُناس لا نستطيع ان نعوضهم وانتي منهم
وا رب الدنيا لا تلهينا عن الصحبة الطيبة تاني ابدا....:)))