الاثنين، أغسطس 06، 2007

انتظرونا مع أول شعبان

كل عام وأنتم بخير

انتظرونا مع بداية شهر شعبان

في سلسلة قصصية شيّقة عن كيفية الاستعداد لشهر رمضان الكريم

تقبل الله منا ومنكم صالح الأعمال

اللهم آمين

هناك 16 تعليقًا:

عصفور المدينة يقول...

Waiting..................

ma_3alina يقول...

في الانتظار ..

طيب ما ينفعش من دلوقتي .. ما فرقتش كام يوم

:D

Ahmed AL-Hussany يقول...

معليشي انا حسابي افرنجي
هو اول شعبان يبقى امتى
تحياتي

الطائر الحزين يقول...

نحن فى الانتظار

دعواتك

أُكتب بالرصاص يقول...

ادينا منتظرين

كلها عشر ايام

لما نشوف

وعلى راي المثل

خليك ورا طعمة لحد أول شعبان

طـعـمـة يقول...

جزاكم الله خير الجزاء جميعا
وأسأل الله أن يبلغنا شهر رمضان
وأن يرزقنا صيامه وقيامه على أحسن وجه
اللهم آمين


أحمد يا حسيني
شهر شعبان هيبدأ بإذن الله تعالى يوم الثلاثاء الجاي :)

momken يقول...

مستنين لما نشوف
تحياتى

hollow يقول...

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اولا :نسأل الله أن يبلغنا شهر رمضان
ربنا يكرمك يارب ,بس هي في ملحوظه صغيره( سلسلة قصصية ساخرة)لوا الافضل سلسله قصيه شيقه ,اما ساخره مع الاستعداد لرمضان

طـعـمـة يقول...

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
جزاك الله خير الجزاء أخي الكريم على النصيحة
ولكنني كنتُ أتمنى أن تحكم بعد قراءتها
لأنها بالفعل ساخرة
ولكن ليس من شهر رمضان والعياذ بالله
ولكن من أحوالنا نحن قبل شهر رمضان

تقبل الله منا ومنكم صالح الأعمال
اللهم آمين

طـعـمـة يقول...

جزاك الله خير الجزاء أخي الكريم صاحب النصيحة السابقة
تم تعديل الاسم اتقاء للشبهات

نسأل الله العفو والعافية
اللهم آمين

hollow يقول...

جزنا واياكم..... يارب
وجعلك دائما مفاتيحا لخير ,مغليق لشري

! Eslam ! يقول...

وانتى طيبه يا طعمه

ونحن فى الانتظار

تقبل الله منا ومنكم صالخ الاعمال

other_things يقول...

..
ننتظر
..

! Eslam ! يقول...

بقوالك صح يا طعمه

شوشو مين

الشيطان :d

طـعـمـة يقول...

ما تستعجلش على رزقك :)
على العموم القصص مش جديدة
هي قديمة نوعا ما بس ماكملتش
كنت دايما بانزل الكام حقلة إللي أنا كاتباهم وأقف وماكملش
بإذن الله السنة دي ناوية أكملهم

ادعيلي

اللؤلؤة يقول...

طعومة
ربنا يبارك فيكِ
في انتظار القصة بشوق